filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 11 marca 2012

wielkanocny kogucik...

Witam, tak mnie natchnęło na kogucika. Przeglądając Wasze blogi zauroczyły mnie ozdoby wielkanocne, które były inspiracją do wykonania mojego koguta. Zwracam uwagę na oczy - gdyż właśnie one spowodowały, że powstała moja wersja wielkanocnego "kuraka". Przypomnę tylko, że w zeszłum roku zrobiłam pierwszego koguta - możecie zobaczyć go tutaj.
Wykonałam go na stożku ok. 30cm. Korzystałam z czesanki hiszpańskiej z domieszką jedwabiu.



A przy okazji serdecznie dziękuję za
wyróżnienie
strasznie miłe zaskoczenie.
Zasady w tej zabawie są takie:
  • umieszczamy u siebie linka do bloga osoby od której otrzymaliśmy nominację
  • wklejamy logo na swoim blogu
  • mamy zadanie napisać o sobie 7 cnót, grzechów lub faktów
  • nominowanie 10 osób.
Parę słów o mnie:
  1. Ponad wszystko uwielbiam arbuzy.
  2. Bardzo lubię pływać.
  3. Kocham zwierzęta.
  4. Mój znak zodiaku to bliźniak.
  5. Ulubiona kategoria filmu to dramat.
  6. Lubię czytać dobre książki.
  7. Jestem typem domatorki.

A jeśli chodzi o nominację 10 blogów,
 to z przykrością powiem, że zrobić tego nie mogę.
Nominuję wszystkie blogowiczki, które mnie odwiedzają,
 a, że jest ich 34 więc zapraszam zainteresowane tą zabawą.


A na zakończenie
pochwalę się pięknymi tulipanami
od Mojego Męża które dostałam w Dniu Kobiet.

No i zwiastun wiosny... w moim wazonie ...


 Pozdrawiam wiosennie
 i życzę udanego tygodnia. 







16 komentarzy:

  1. dziękuję za wszystko i piękny kogucik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurak
    Ja ciągle zadaje sobie pytanie JAK go zrobiłaś

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak aniołka,
      spróbuj napewno Ci wyjdzie, powodzenia!

      Usuń
  3. Cudny kogutek ,a psiul przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudownego kogutka zrobiłaś !!! Piękny!!! normalnie czadowy!!! dobrze ,że Gryfuś go pilnuje, bo czasem mógłby ktoś go capnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kogucik.Dobrze że Gryf śpi bo by go zjadł.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego robiłam zdjęcie jak śpi!!!
      Gryfol lubi mi przeszkadzać podczas sesji zdjęciowej - a teraz nie miał okazji!
      Dzięki za ciepły komentarz.

      Usuń
  6. ECH.... spojrzenie tych kurakowych oczu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie - ten kurak chyba chce coś powiedzieć... !!!

      Usuń
  7. Czy te oczy.....?)Chyba nie... No cudne są te kogucie atrybuty na jego głowie...oczy, dziób, grzebień...artystyczne dzieło:)Kurczę, a jak nazywają się te dzyndzole pod dziobem...ech ta pamięć....jakoś to było...
    Rób ich więcej, bo niezwykły Ci ten wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy jak oczy ale to spojrzenie jego postawa to jest niesamowite, gratulacje i pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ale musiałaś się napracować! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpaniałay kogut.Masz niesamowity talent :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawny okularnik z tego twojego kogucika!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuraki obłędne!!! super pomysł.

    OdpowiedzUsuń