sobota, 31 marca 2012

filcowy zając i kolejny kurak

Witam, a oto mój eksperyment. Zając pacynka. Filcowany na mokro. Nosek, wąsy i oczka wycięte z filcowego arkusza i doklejone ciepłym klejem. Mam ochotę jeszcze coś mu doszyć na brzuszku ale jeszcze zobaczę! Przy okazji dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze.






A oto drugi mini kurak.
Miała to być "przyjaciółka" do pary ale wyszedł kolega.
Siła wyższa ... nie znam odpowiedzi dlaczego tak mi wyszło.


A w następnym poście pokaże wam moje
 filcowe jajeczka, które obecnie mam na warsztacie.

Pozdrawiam, Aga.

12 komentarzy:

  1. _____(♥✿♥)
    ______(♥✿♥)-Dziękuję
    ____(♥✿♥)-za wczoraj.
    __ (♥✿♥)-Dziękuję
    _ (♥✿♥)-za dzisiaj.
    _ (♥✿♥)-Dziękuję
    __(♥✿♥)-za jutro.
    __ (♥✿♥)-Dziękuję
    ____(♥✿♥)-że pamiętasz.
    ______(♥✿♥)-Dziękuję
    ________(♥✿♥)-że jesteś.
    Pozdrawiam ... Agata

    zapraszam na nowy blog http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, jesteś MISTRZEM FILCOWANIA! Zajączek cudny, a kurczaki to już nie wspomnę, bo wiesz, że jestem ich fanką :)chociaż teraz to i zajączków również :) /P.S może fioletowa łatka u dołu zajączkowego korpusika ?:P/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, coś jutro będę kombinować!

      Usuń
  3. Pacynki mistrzostwo
    A jeśli chodzi o Lusie to szyłam ją z białego futerka i brązowego polaru
    Jeśli chcesz to mogę wysłać Ci wykrój

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pacynki piękne i popieram pomysł z "łatką " na brzuszku zająca - może być zabawnie:)
    ja już chyba przed świętami się nie wyrobię z kurko/kogucikiem, chociaż specjalnie kupiłam styropianowy stożek - no chyba , ze zdarzy się cud i doba zyska ze 2 lub 3 godziny:)
    pozdrawiam sedrecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "mada" ja również mam jeszcze tyle planów na wielkanocne ozdoby i chyba wszystkiego nie uda mi sie zrealizować, doba jest zbyt krótka... no, ale co my możemy na to poradzić...

      Usuń
  5. Fantastyczne kurki, wiesz zależy jak na nie patrzeć, dla mnie mogłyby to być i kurki:)
    zajączek fajny, widzę że u ciebie klimat świąt górą:)
    pięknie, pięknie.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka nie wyszła ale koguciki i tak są wspaniałe.a zajączkowi dodaj białą łatkę one tak mają, ja to wiem.M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kicaczek a kogutki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki "kasiu" za miłe słówka!

      Usuń
    2. Dzięki "Kasiu" za miłe słówka!

      Usuń
  8. Kurakiem się zachwyciłam :)

    OdpowiedzUsuń