filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 18 marca 2012

filcowa miniatura kogucika...

Witam wszystkich odwiedzających. Dziś prezentuję kolejnego wielkanocnego kuraka lub jak kto woli "ocieplacz na jaja". Jest to miniatura koguta, bo ma jedynie 10 cm (bez grzebyka). Planuję jeszcze wykonać kurkę aby stworzyć romantyczną parkę, no ale zobaczymy co z tego będzie...




A przy okazji fotorelacja wykonania kuraka. Zapraszam do oglądania.












 Pozdrawiam Aga.



16 komentarzy:

  1. A więc to tak wykonuje się kuraki :D:D
    Są takie śliczne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Bardzo sympatyczny kogucik i fajny proces tworzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jaki on kochany!!! czy mogę cię troszkę Cię skopiować?
    Bardzo się cieszę że mnie odwiedziłaś:)
    Kiedy czytałam o tym jaka jesteś to tak jakbym czytała o sobie:) no tylko imie inne;) też bliźniak, domatorka....no i obydwie widzę kochamy filc!
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga,kogucik śliczny ,ale może jeszcze do pary kurke i żółciutkiego kurczaczka.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to, teraz mam przechlapane,jeszcze mały kuraczek?
      Jak ja mam go zrobić-pojęcia nie mam!

      Usuń
  5. Zabawny, dziób się uśmiecha na jego widok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz rade,wiem o tym.A ja właśnie chcę takiego kurczaczka na świątecznym stole.M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Twoje koguciki są cudniaste! Normalnie jestem nimi totalnie zauroczona! Czekam na całą rodzinkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A to chyba moje wielkie przeoczenie ,że Ciebie Agnieszko nie podglądam .Prace super ,kuraki rewelacyjne,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za komplement od "fachowca" Twój blog i cuda które robisz chwytaja za serce!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. WOW! Boski! Ależ on jest fajowy. Czy moge u Ciebie zamówić takiego kuraczka??? Pleeeeeeas... No napatrzeć się nie mogę. SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, daj namiary to z chęcią Ci zrobię!

      Usuń
    2. Naprawde!?!?! Już wysyłam emaila :) Dziękuję.

      Usuń