filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 18 lutego 2012

różany obraz ...tutorial

Witam, kłuty na sucho obrazek z różą, proponuję do wyzwania w Szufladzie, pt " Różana miłość...", mam nadzieję, że moja praca spełnia warunki uczestnictwa tzn. praca powinna posiadać różane motywy (technika i kolor dowolny) lub kolory biel, róż, ecru i nutkę zieleni.



A teraz sposób w jaki wykonałam mój obrazek - czyli fotorelacja...


znalazłam w necie obrazek róży, która mi się podobała...
następnie przerysowałam ją na filcowy arkusz, troszkę zmieniając...


rozpoczełam dzierganie na sucho, jak widać na mojej "kochanej podusi"...


 potrzebne narzędzia czyli: piórko i czesanka...


dzierganie zajęło mi parę dni...
następnie ułożyłam czesankę w kolorach, które sobie wybrałam, no i koniec.




Całość włożyłam w ramkę i zaczeły się schody z fotografowaniem
i znalezieniem odpowiedniego miejsca.
Ramka posiada szkiełko i wszystko mi się w nim odbijało...
szukałam... szukałam...szukałam i znalazłam ......


miejsce w jakim zawisła moja róża to pokój mojego Męża.
Róża na ścianie pasuje jak ulał ... Mężuś zrobił minę i uznał, że może zostać.
W tle witryna z czołgami w różnych aranżacjach - 
na temat których ma pozytywnego fioła.

Pozdrawiam ciepło.

16 komentarzy:

  1. super ciekawie to wyszło podoba mi się

    CUDOWNEJ, PEŁNEJ UŚMIECHU
    SOBOTY ŻYCZĘ, SERDECZNIE POZDRAWIAM,BUZIAKA ZOSTAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obrazek i rzeczywiście pasuje do pokoju.
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca.Świetna:) Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywności nigdy za wiele
    Piękny obraz

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża cieszy oko. Śliczny obraz Aguś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Róża jak z obrazka :)Na pewno złagodziła nieco militarny kącik - choć z drugiej strony - każda róża ma kolce :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super, cudny :)... P.S .Aguś a mój mąż zobaczył ten regał ,te modele i usłyszał " męża pokój" to trzeba mu było reanimacje robić.. :P, bo jego modele ani swego miejsca już nie mają, ani bezpieczne nie są ...cóż samoloty może sklejać, Melka pod sufit nie sięgnie, choć kto wie,kto wie :P Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa.
      Czasami sama się zastanawiam dlaczego moj mąż ma swój pokój, a ja nie?
      Może dlatego, że jego hobby nie pachnie ciekawie (te kleje i farby), a moje hobby zapachu nie ma!
      Może zmienie hobby? Ale na jakie?

      Usuń
  8. Sporo pracy włożyłaś w ten obraz, życzę Ci powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna róża. Niesamowity pomysł miałas. Jak widać wszystko co wymaga sporego nakładu pracy, wygląda w efekcie wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne... i jeszcze w moim ulubionym kolorze. Mozna u Ciebie takei cuda 'zamówić'?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna ta róża...ale nie tylko ta praca na sucho zachwyca...brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do siebie na bloga po wyróżnienie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. róża prześliczna mnie osobiście bardzie podoba się bez wypełnienia ale jest super i najważniejsze że mąż cię docenił i umieścił twoje dzieło w swoim pokoju + dla męża gratulacje i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń