filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 13 lutego 2012

obraz filcowany na sucho...

Witam, tym razem obrazek wydziergany na sucho, tłem jest fioletowy filc w arkuszu. Obrazek z serii dziecinnie i baśniowo. Coś mi się wydaje, że pierwszy i ostatni. Dodałam zakochaną parę, więc jest  i walentynkowo! Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za ciepłe słowa w ostatnim poście!


6 komentarzy:

  1. Twoje obrazy są przepiękne
    Nic tylko się zachwycać

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny!!!!!Taki bajkowy:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę bajkowy:)
    Ja nie mam cierpliwości do filcowania igłami, a można tym sposobem też piękne rzeczy robić:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A niby dlaczego pierwszy i ostatni? Wyszedł przecież bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z daleka do Ciebie przybywam, więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię, ale pozdrowienia i życzenia zostawię.
    Za Twoją gościnność podziękuję.
    Uśmiechem przypieczętuję i dalej powędruję.
    Miło że jesteś...

    OdpowiedzUsuń