filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

piątek, 17 lutego 2012

broszki...

Witam, tak mnie ostatnio wzięło i za jednym razem wydziergałam dwa kwiaty. Filcowałam w większości na sucho. Wykończenie czyli łodygę filcowałam na mokro. Broszki nie są małe, do zimowego szalika  w sam raz. Trochę lata się przyda tej zimy!


Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. śliczne są mieć tylko talent do pracy takich rzeczy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają :)
    Filcujesz na sucho, na macie? Gąbce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i dobrze dofilcowane

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mia od jakiegoś czasu filcuję na poduszce z owczej wełny, klasycznych rozmiarów. Polecam ten sposób, filcowanie przede wszystkim jest wygodne w różnych pozycjach i miejscach. Pozdrawiam.

      Usuń