filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 19 stycznia 2012

broszki pełne serc...

Witam, strasznie długo mnie tu nie było, ale... coś małego zdążyłam zrobić. Ostatnio narzekam na brak czasu więc moje serduchowe broszki wydziergałam w późnych godzinach nocnych. Jedna broszka składa się z 11 serc w różnych rozmiarach plus 2 listki. Do wykonania broszek wykorzystałam nową foremkę, którą możecie zobaczyć w poprzednim poście.



Gryfcio jak zawsze towarzyszy mi podczas fotografowania....


Tak sobie pomyślałam, że może któraś z Was zechciałaby taką brochę?
 Może jakaś wymianka?

    Pozdrawiam ciepło!

10 komentarzy:

  1. Tak wymianka do siostry niech powędruje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo cię nie było .Ale warto było poczekać.Są naprawdę
    bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i takie na czasie :)/ ale zdjęcie broszek z mordką Gryfcia wymiata!- jest bezcenne!/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te broszki
    A Gryfcio jest słodki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ! Zdjęcie z psem jest kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te broszki, tak starannie wykonane. Gratuluję wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają jak żywe nawet Gryfcio je obwąchuje hihihihi perfumowałaś je?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Twoje różyczki! Ja niestety nie ma tyle cierpliwości co Ty do filcowania na sucho! Dziękuję za udział w candy i życze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń