filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 28 grudnia 2011

prezenty...

Witam, dziś znów będę się chwalić. Otrzymałam w dniu dzisiejszym przesyłkę od Mady z bloga koloroweszkiełka. Zapraszam na tego bloga, powiem kolokwialnie "jest na czym oko zawiesić". Dostałam komplecik agatów zapakowany w drewniane pudełeczko oraz karteczkę z podziękowaniem za udział w candy. To Ja jeszcze raz serdecznie dziękuję!


Dalszy ciąg chwalenia:
dotarła do mnie dziś i druga przesyłka, wygrana w konkursie
o której wspominałam w ostatnim poście.
 Jak widać na załączonym zdjęciu:
26 kolorów, co daje 300g czesanki oraz 8 filcowych arkuszy.  Miodzio!!!


Tak sobie myślę, że ostatnio spotkało mnie tyle szczęścia,
że postanowiłam ogłosić candy, ale o tym w następnym poście... już niebawem...

Jeszcze jedno na zakończenie: Gwiazdor był dla mnie tak dobry, że zostawił mi
pod choinką paczkę z czesanką i płachtami silk lapsa. 
Siostra podarowała mi foremkę do wykonania kwiatka techniką filcowania na sucho.
Po prostu filcowe szaleństwo!





9 komentarzy:

  1. Biżuteria boska
    Tyle wełny i arkuszy mmmmmmmmmmmmmmm... roboty a roboty i jeszcze foremka

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa, ile filcu i czesanki!!! A ile z tego powstanie filcowych cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  3. więc czekamy na cudeńka...bo... Gwiazdor patrzy i jak nie będzie widział efektów swoich darów to za rok może nie przyjść :p Gratuluje Aguniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zaszalejesz agulla! Końcówkę roku masz bardzo szczęśliwą, a ponieważ szczęścia nigdy za wiele - życzę Ci go w podwojonej ilości w Nowym Roku :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, ale najbardziej zazdroszczę Tobie ilości wełny i filcowych arkuszy ach:)
    Szczęścia i zdrowia w Nowym Roku Aguś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz poszalejesz w 2012 Roku :)))), Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś naprawdę dużo szczęścia tyle piękności wygrałaś, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ciekawa co ufilcujesz z tych słodkości :) Gratuluję i czekam z niecierpliwością :)
      Dziękuję za wizytę na moim blogu :)

      Usuń
  8. WSZYSTKO JEST SUPER.MAMA

    OdpowiedzUsuń