środa, 21 grudnia 2011

Nagroda Główna - wygrałam...


Witam, za oknem śnieg, dużo,dużo śniegu ... to było pierwsze zaskoczenie dzisiejszego dnia. Okazało się, że nie ostatnie. Parę tygodni temu wysłałam jedno zdjęcie filcowego Mikołaja na konkurs do Krainy Filcu na temat "Filc na święta" i czekałam do dziś. Wynik strasznie mnie zaskoczył, można rzec powalił z nóg. Wygrałam Nagrodę Główną. Jak to powiedział mój Mąż: ...wiedziałem, że wygrasz.  No i wygrałam!!! Szok. Nie mam słów żeby opisać co czuję. Podobno jestem kobitką małej wiary w siebie, ale teraz przekonałam się, że to nie jest wada.

Ciekawi jesteście co wygrałam!
Pozwoliłam sobie zamieścić fotkę nagrody głównej.
Mam tylko nadzieję, że dotrze to do mnie szybko, bo doczekać się nie mogę.


Piękny zestaw czesanki i arkuszy filcowych!

I jeszcze jedno zaskoczenie wygrałam candy na blogu koloroweszkielka
wylosowałam niepowtarzalny komplet agatów, co za dzień!!!



Jeszcze raz  dziękuję. Chyba dziś nie zasnę.
Miłej nocy, pozdrawiam.
  

13 komentarzy:

  1. Ja również w Ciebie wierzyłam. Gratulację. Jeszcze jakieś pozytywne wieści od Ciebie w grudniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej;) Mikołaj jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej w konkursie ,świetny mikołaj :)
    Zdrowych i pełnych kolejnych miłych niespodzianek Świąt życzę i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Aguś, a co ja Tobie mówiłam:) Gratuluję z całego serca obu wygranych. Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygrana, będziesz mogła zaszaleć z filcem. Trzymam kciuki by przed Świętami dotarło.
    Agnieszko najlepszego świątecznego czasu dla Ciebie i bliskich.
    Tego gwiazdorka sama ufilcowałaś ?? jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj wart wygranej
    gratuluję nagród

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!!I Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt :) Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  9. Zasłużyłaś na te nagrody.Twoje prace są wspaniałe.Mama.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace są wspaniałe.A mikołaj rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. GRAYULUJE.MAMA.

    OdpowiedzUsuń