filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 4 grudnia 2011

filcowa bombka...


Witam, a oto kolejna bombka, tym razem filcowa. Całość wydziergałam na sucho - skaleczony palec nie pozwala mi na razie filcować na mokro. Ale od filcowania nie mogę się oderwać więc dziobie na sucho. Wykonanie bombki zajęło mi 3 wieczory na styropianie o średnicy 12 cm.





Obrazek, który wykonałam na bombce znalazłam w gazetce z ozdobami na choinkę.



A na koniec pokazuję moje dzieło z masy solnej.
Wiem, wiem anioł piękny  nie jest ale usprawiedliwiam sie, że czasu nie miałam, bo robiłam go na warsztatach plastycznych z moimi dziećmi w przedszkolu.
Może następnym razem wkleję kilka prac dzieci - "Dziecięce Anioły" naprawdę wyszły pięknie.
Pozdrawiam ciepło!

15 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz :)
    Pozwalam, pozwalam! Niech się dzieci bawią :)
    Malowałam białym - grubym markerem- ale samą końcówką, mój mąż używa go do zaznaczania różnych rzeczy na maszynach. Ale ta pierwsza kartka malowana jest białą farbką - akwarelką - tylko poprawiana parę razy, żeby było wyraźnie widać.
    Zrobiłaś cudowną bombkę! Uwielbiam tak filcować - wiem jakie to pracochłonne, ale efekt cieszy! A krajobraz to już wyższa półka!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju ;o jestem zauroczona tą bombką ! świetna jest :) gratuluje ! super wykonana :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombka -rewelacja!!!!Kto nie filcował ten nie wie jak pracochłonne to zadanie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. AGUSIU CÓRCIU,CO RAZ BARDZIEJ MNIE ZASKAKUJESZ, ROBISZ TAKIE PIĘKNE RZECZY.POZDRAWIAM CIEPŁO!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, kolejne cudo zrobiłaś! Jestem pełna podziwu dla Twego talentu ! Po prostu rewelacyjna ta bombeczka, a liski... "mniodzio" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bombka i łączę się z Tobą w bólu, bo wiem co to znaczy skaleczyć się igłą..., ale było warto. Anioł też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No siostra wyszło super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, zapraszam do klikania i pomagania pieskom za wypelnienie kostki kliknieciami dostana paczke jedzenia, zostalo pare dni zrobmy cos dobrego na swieta to nas nic nie kosztuje z gory dziekuje :) Jesli mozesz to przeslij dalej ta akcje :)

    http://tablica.pl/nakarm-psa/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jak dokładnie wszystko filcowałaś
    Mistrzostwo

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bombka!!
    Nie zazdroszczę pokłutych palców, ale efekt jest warty Twoich cierpień.
    Chylę głowę przed cierpliwością i dokładnością - efekt raduje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki też ekstra milusie.Ciekawe czy jakieś się wyprodukują w tym roku ...Choć u mnie standardowo tylko akrylowe niestety na tapecie od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń