filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 19 listopada 2011

naszyjnik - wyzwanie

Witam, na moje już drugie wyzwanie do "Szuflady" przygotowałam naszyjnik: 
 warunkiem było użycie dwóch kolorów lub dwóch różnych materiałów,  przygotowałam naszyjnik z filcu techniką na mokro w jesiennych kolorach: ceglanym i brązowym.





5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa i orginalna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję,że zostałaś obserwatorem mojego blogowego świata:) Jest mi bardzo miło;)
    Pięknie filcujesz, przejrzałam bloga do końca:)Z pewnością skorzystam z Twoich kursów:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki Aguś, żeby się udało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń