filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 23 listopada 2011

Mikołaj na konkurs ...

Witam, ostatnią niedzielę spędziłam na dzierganiu mikołaja. Oj, święta tuż, tuż... Praca pochłonęła mnie do późnych godzin wieczornych. Efekt mnie przerósł. Mikołaja wykonałam z czesanki hiszpańskiej, czapkę z filcu w arkuszach. Zastosowałam filcowanie na mokro i sucho. Mierzy około 40 cm i  od razu strasznie go polubiłam. To moja pierwsza próba wykonania twarzy techniką filcowania.
I jeszcze jedno, moją pracę wystawiłam do konkursu na znanej stronce dla filcomaniaczek nt. Filc na święta. Jeśli podoba Wam się moja praca zachęcam do zostawiania komentarzy tutaj a jak macie facebooka to tutaj. Z góry dziękuję.



 

Ostatnio znalazłam fotki Mikołaja w komórce (zapomniałam, że je zrobiłam)
no więc pokazuję jak powstał Mikołaj!

Ten jeszcze nie ma oczu i brwi ...

 są oczy...


 i są brwi, które ostatecznie podcięłam.


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe komentarze!

6 komentarzy:

  1. Wow !! Fantastyczny Mikołaj ! Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie wystartuj ze swoim Mikusiem w konkursie na stronce Strima. Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też głosowałam, naprawdę warto!
    Pozdrawiam, Danusia.

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam coś wydziergać na konkurs, ale jak zobaczyłam tego Mikołaja to mi przeszło. Wspaniały jest :)

    OdpowiedzUsuń