filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 27 listopada 2011

kwiat broszka 3D ...

Witam, zacznę od tego, że w piątek byłam na warsztatach filcowania pt. "Radość tworzenia", które miało miejsce w Muzeum Narodowym w Szczecinie . Czas spędzony w miłej atmosferze wspominam bardzo ciepło. Gorąco pozdrawiam Hanię prowadzącą, której prace można obejrzeć na blogu Strefa filcu - totalne cuda!!! Miło mi było poznać blogowiczkę ze Szczecina Agnieszkę moją imienniczkę z bloga Słoneczniki na niebie. A na warsztatach wykonałam kwiata broszkę 3D z merynosa polskiego, dodatkiem loków i jedwabiu. Pozdrawiam.




A w sobotni wieczór zrobiłam drugą bombkę "karczocha".




6 komentarzy:

  1. Oj tych warsztatów to zazdroszczę:)Ja na mokro ni w ząb:)Kwiat i broszka piękne:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Aguś. Miło Cię było poznać, szkoda, że nie było czasu na pogawędkę. Fajny ten karczoch:), bo okazałą broszkę widziałam. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda wianki i karczochy :)
    Wspaniałe to wszystko. Takie warsztaty to swietna sprawa! Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknego kwiatka ufilcowałaś, jestem pod wrażeniem. A karczochy to już czarna magia dla mnie. Podziwiam umiejętność tworzenia tak skomplikowanej ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za miłe słowa,
    pozdrawiam Was serdecznie i dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń