filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 6 listopada 2011

jesiennie, bursztynowo...

Witam, jesienny spacer - jesienne kolorki. Moje pomysły na Jesień:
na początek zrobiłam kolczyki w barwach jesienno-bursztynowych, następnie wykonałam etui brązowo-pomarańczowe z akcentem jedwabnych nitek. Etui powędrowało do mojej Mamy.
Kolejne etui przeznaczyłam dla siebie oczywiście w kolorach jesieni... hyyy nie mogło być inaczej. Mój pokrowiec na komóreczkę wykonałam z hiszpańskiej czesanki koloru limonki, dodałam kawałki materiału i koraliki do ozdoby. I jak Wam się podobają moje pomysły?



Tłem do bursztynowych kolczyków została szklanka z sokiem
ze świeżo wyciśniętych pomarańczy... pycha,


 na zdjęciu niżej widać jak układałam czesankę i dekorowałam drzewka...



etui w jesiennej aranżacji z metalowymi wróbelkami (prezent od teściów).


 Pozdrawiam jesiennie...

6 komentarzy:

  1. Śliczne drzewkowe etui, a soczek i bursztynki mniam, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta jesień u Ciebie, i telefonom cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj imienniczko:) Piękne prace stworzyłaś. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ojj krótkie te nasze jesienie,
    przedpokoje, przedmurza i sienie,
    przed zima ostatnie postoje,
    niepokoje, spokoje...."
    Pięknie tu u Ciebie Jesienna Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne etui :) Brawo! Piękne jesienne kolory!

    OdpowiedzUsuń