filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 13 listopada 2011

broszka z kółek...



Witam, tym razem zrobiłam broszki z arkuszy filcowych. Robi się je bardzo szybko. Sposób na wykonanie podejrzałam gdzieś na blogowych stronkach, no i spróbowałam zrobić. Broszki mają 5 i 8cm. Fajnie komponują się z szalem czy beretem.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ciepłe komentarze z poprzedniego posta.

6 komentarzy:

  1. To prawda, te modułowe broszki z gotowego filcu są świetnym dodatkiem do jesiennej odzieży. Agnieszko próbowałaś kiedyś łączyć w ten sposób kółeczka z ufilcowanej czesanki ? jest więcej możliwości na łączenie kolorystyczne i troszkę faluje na brzegach. Śliczne broszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jeszcze nie próbowałam robić broszek z kółek ufilcowanej czesanki... ale mnie zainspirowałaś i może jeszcze dziś mi się uda je zrobić. dzięki za pomysł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne broszki i dobrze ,ze szybko się je robi,można do każdego ubranka zafundowac sobie w odpowiednim kolorku,a sa bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten pomysł, na pewno niebawem go wypróbuję! pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łatwo, szybko i przyjemnie to to co Misie lubia najbardziej, a jeśli jeszcze efekt wspaniały to już w ogóle cudnie :) Broszki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne broszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń