filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 22 października 2011

warsztatowo...

Broszka wykonana pod moim okiem w dzień wolny od pracy. Typowy babski dzień spędzony w towarzystwie mojej teściowej. Miałam robić zdjęcia, ale się zagadałyśmy...  Najpierw było wybieranie kolorów czesanki ... następnie szkic broszki, a potem... to już filcowanie na mokro. Teściowa sama zrobiła całą broszkę, ja tylko służyłam radą. Na zdjęciu właścicielka nowego cacka.


Zdjęcie trochę zmieniło kolorki broszki, w orginale to czerwień maku i filoecik. 




Jesień - czy wspominałam, że uwielbiam tę porę roku!!!
Ostatnio trochę chorowałam, więc zleciłam mojemu mężowi zbiórkę pięknych jesiennych liści, tak też zrobił, no i powstał mały jesienny bukiecik.

4 komentarze:

  1. Zdolna Teściowa-dobry nauczyciel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent pedagogiczny, a teściowa też musi być zdolna, bo wyczarowałyście piękną brochę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi.. sposób na oswojenie teściowej :) Aguś naucz mnie, to może mnie moją uda się oswoić :P
    /Talent pedagogiczny uwidoczniony- gratulacje:)/

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka rewelacyjna, brawa dla teściowej :)

    OdpowiedzUsuń