filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 25 października 2011

mój Aniele...

Witam,
z racji zwolnienia lekarskiego po operacji ... jeszcze tydzień!!! Siedzę w domu i dziergam. Raz na sucho filcuję a raz na mokro. Coś trzeba robić - bo ręce zdrowe... Tak się zastanawiałam i anioł się z tego myślenia urodził - mój pierwszy. Fakt, że jeszcze jesień mamy i do świąt daleko  postanowiłam, że go już teraz pokażę.
Będzie to krótka foto relacja (bez opisów - bo przecież wszystko dokładnie widać, w razie pytań, piszcie zapraszam).
Mam nadzieję, że komuś się przyda mój kursik podczas wykonania własnego anioła. Powodzenia.


A oto kolejność wykonywanych przeze mnie czynności:










Gryfcio zawsze mi towarzyszy, jak widać na załączonym zdjęciu.


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam temat anioły, oglądałam całe mnóstwo, jednakże Twój zachwycił mnie bardzo. Gryfcio też się poznał na pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gryfcio jaki wpatrzony w anioła:)Oboje są piękni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy anioł :). Haha, Gryfciowi przypadłł aniołek do gusty :). Cudne to ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. no, no, no koleżanko ! rozwijasz się pięknie jak ten anioł. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam anioły kolekcjonuję , ale są to ceramiczne ten jest zachwycający:)dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia w losowaniu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Piękny anioł, chętnie skorzystam z kursu. Życzę powrotu do zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie klimatyczny :)))bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł piękny !
    Pies też ;))

    OdpowiedzUsuń