filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 20 września 2011

z innej beczki...

Witam, a teraz coś z innej beczki ...
dostałam ostatnio piękną !!!! cudowną !!!! karteczkę od mamy Filipka, który żegnał się z naszą grupą. Pamiątka rewelacyjna. Dla zainteresowanych powiem, że pracuję w przedszkolu.
Karteczka jak widać jest imponująca wykonała ją znana blogowiczka Edi-th.


Dodam może jeszcze tyle, że mam straszny sentyment do takich pamiątek, jedną z nich jest kartka na dzień nauczyciela, którą otrzymałam od Oliwki i mamy jednej z Was znanej blogowiczki Qrcza-k.
Serdecznie dziękuję.




4 komentarze:

  1. no nie, przesadziłaś...! jaka ja znana? aż mi się głupio zrobiło... A nawiasem mówiąc żeby wyrazić wdzięczność za Wasz trud i poświęcenie to trzeba by było wiele ton kartek i kwiatów i w ogóle... Odkąd Fliper zaczął chodzić do przedszkola i zaczęłam obserwować Waszą pracę- przyznaję-sukcesywnie przechodziła mi ochota podyplomówki z wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego-aż przeszła całkowicie- jednak zdecydowanie wolę pracę ze starszymi...po prostu mam za mało cierpliwości :P!! Dzięki raz jeszcze za serce i codzienność jaką dawałaś Filipowi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę nie wiedziałam, że wykonujesz tak odpowiedzialną pracę. MIło, że ludzi potrafią docenić i wyrazić swoją wdzięczność.A Tobie gratuluję dobrego jak widać wyoboru zawodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ujawnienie się... Blog zapisany. Co do tego znania, to chyba przesada. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń