filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 3 września 2011

szczęściara ze mnie...

Jednym słowem wygrałam candy... cieszę się strasznie.
Zaledwie 2 miesiące bloguję a jednak udało się. Losowanko u Ewy na strasznie ciekawym blogu  Wczesna Edukacja czyli Antka i Kuby świata odkrywanie  1 września okazało się dla mnie szczęśliwe. Co wylosowałam .... wspaniały zestaw do nauki czytania wg. Glenna Domana. Jest to świetna pomoc dydaktyczna, w mojej pracy z dziećmi -  niezastąpiona. 
Serdecznie polecam tego bloga, jeśli macie dzieci lub pracujecie z dziećmi, znajdziecie tam mnóstwo kreatywnych i twórczych pomysłów. Teraz cierpliwie czekam na przesyłkę.
Pozwoliłam sobie zamieścić fotkę zwycięskich przydasiów, zaczerpniętą z bloga na którym zwyciężyłam.



... listonosz zawitał i mam ...
 dotarła paczuszka z prezentowym candy, jestem strasznie zadowolona
a oto moja fotorelacja...


potrzebowałam pomocy przy rozpakowaniu
i jak zawsze Gryfcio spisał się na medal




a oto zestaw do nauki czytania dla dzieci
+ ekologiczna torba,
robi piorunujące wrażenie
dziękuję jeszcze raz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz