filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Wakacyjne dzierganie. Broszki.

Broszki wykonane w lipcowe wieczory. Trochę je filcowałam na mokro, na sucho i urodziły się trzy cudeńka.Tak mnie jakoś natchnęło i dziergam. Zapomniałam dodać, na zdjęciach - właścicielka jednej z broszek.  To jednak nie wszystko za co się wzięłam podczas wakacji; zaczęłam torebkę (moja pierwsza) oraz broszki z arkuszy filcowych (podpatrzone gdzieś w necie) ale to już niedługo!!!





3 komentarze:

  1. Świetne broszki i pięknie dofilcowane. W szczególności popielato-granatowe mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. MASZ ARTYSTYCZNA DUSZE...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza - szara - dla mnie rewelcacja! Zwłaszcza w tym zestawieniu! Gratuluję precyzji wykonania.

    OdpowiedzUsuń