filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 21 sierpnia 2011

roladki ...eksperymenty...

Moje pierwsze w życiu roladki!!!
Nie miałam pojęcia jak się za nie zabrać. Jestem samoukiem więc, zaczęłam metodą prób i błędów. Filcowałam na mokro. W trakcie filcowania biała czesanka trochę zafarbowała, pomyślałam sobie, że trzeba było użyć filcu w arkuszach, ale było już za późno. No więc, roladki są dwustronne co mnie bardzo cieszy i są jedyne w swoim rodzaju.
chyba potrzebjuę jakiegoś szkolenia w tym temacie?


6 komentarzy:

  1. Gdybyś nie napisała ,ze zafarbowały to myślałabym,ze tak ma być.Moim zdaniem wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt :) Oryginalne bardzo.
    Pozdrawiam gorąco Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde Świetnie !! :)
    Zapraszam do mnie :)
    I proponuje jakas wymiane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Wam się podona. Liczyłam również na jakieś rady, ale dziękuję za miłe słowa.
    Babilot z wymianką to fajny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj.... zrób tak . ... cienki lekko skrecony dred/ mokry i cały w mydle owiń nastepnym kolorem, zmydlone to wszystko mokro owiń nastepnym i zmydlij, Nie masuj tylko zmydlij. I następny i jeszcze ile chcesz. potem owin w calosci kolorem . końcowym- szczelnie i troche grubiej.Zmydlij porzadnie i podfilcuj . A POTEM WRZUC DO PRZLKI Z PRANIEM I PRZEPUSC PRZEZ 2 CYKLE. Powinny byc idealne. - powodzenia- bj

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że gdybyś wykorzystała filc w arkuszu, efekt na pewno nie byłby ten sam, a tak zyskałaś fantazyjne ślimaki, jedyne w swoim rodzaju :)

    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń