filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

piątek, 5 sierpnia 2011

kwiatuszkowo...

mój pierwszy kwiat z filcowego arkusza powstał parę miesięcy temu ...
trochę się nad nim natrudziłam ale jest...


...wciągnęło mnie to szycie i urodziły się malutkie kwiatuchy, z których powstała mini broszka (4cm). Podkleiłam ją ciepłym klejem, dodałam zapięcie i gotowe. Sama się zdziwiłam, że tak mi to szybko poszło.




następnie powstały granatowo - białe kwiatki, z których to wyczarowałam kwiatuszkowy naszyjnik. Miałam z nim trochę więcej roboty - tajemnica tkwi w szczegółach. Ale sie udało.




1 komentarz:

  1. Fajne są te modułowe kwiatki z gotowego filcu. Można je jak widać łaczyć w dowolnej ilości i konfiguracji. Bardzo ładna broszka i naszyjnik

    OdpowiedzUsuń