filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 20 sierpnia 2011

Koniec urlopu.

Witam, koniec urlopu i do pracy. Ciężko było, ale co zrobić. Dodam, że 4 tyg. urlopu strasznie mnie rozleniwiły. Spanie do południa,  zaległości książkowe nic nie robienie, choć nie do końca, bo mój przyjaciel pies nie pozwalał. Bym zapomniała mój pierwszy w życiu blog powstał w trakcie urlopu, więc mało było czasu na nudę. Filc mnie jednak nie opuszczał. Jak to mówi moja koleżanka "wydziergałam" na sucho dwie bransoletki.




2 komentarze:

  1. Fajne koraliki i kwiatuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok Twoich ślicznych bransoletek działa na mnie mobiluzująco.

    OdpowiedzUsuń