filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 28 lipca 2011

Urodziny Gryfcia - oj, działo się.

Nasz Gryfcio, to wspaniała wesoła psina rasy bokser. Właśnie dziś kończy 2 lata. Od rana czekały go miłe niespodzianki. Spotkanie z kumplami na wybiegu, świąteczna gotowana kość, no i spacer do lasu. Totalne szaleństwo. Gryfciu, żyj nam Sto lat.
Dodam jeszcze tylko, że parę miesięcy temu próbowałam wydziergać maskotkę Gryfa, ale coś mi w niej nie pasuje. Ale co?


6 komentarzy:

  1. 100 lat dla Gryfcia, ja też mam boksera Bazyla. To najbardziej niesforne psy i jednocześnie najkochańsze pod słońcem. Poprzedni bokser Rett był z nami 12 lat.

    Prześliczny tygrysek.

    OdpowiedzUsuń
  2. również miałam wcześniej boksa Amora, wpadłam po uszy to takie pieszczochy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, one patrzą w oczy i rozumieją wszystko, tylko mój niezbyt posłuszny jest i pomimo tego, ze ma 6 lat broi w najepsze. Masz bardzo ciekawy blog, dołączam go do ulubionych, bo zobaczyłam tutaj sporo bardzo ciekawych i ślicznych rzeczy. Przedewszystkim nie spotykanych na innych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki bardzo, miło mi to słyszeć.
    a, co do mojego boksa to wieczne dzieciaki, za to kocham tę rasę, właśnie smacznie chrapie w "kojcu" (wspólnym łóżku).

    OdpowiedzUsuń
  5. GRYFI JEST PIĘKNYM PSIAKIEM POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to oba GRYFUSIE SĄ SUPERANCKIE! po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń