filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 23 lipca 2011

Pierwsze kroki w wirtualnym świecie...

Witam serdecznie wszystkich, którzy odwiedzili mój blog.  Mam na imię Agnieszka, moja przygoda z filcem rozpoczęła się w lipcu 2010 roku i trwa nadal. Rozpoczęłam od filcowania na sucho, następnie eksperymentowałam na mokro a obecnie kręci  mnie filcowanie różnych materiałów. Doświadczam, kombinuję - filcowanie to ciągłe udoskonalanie.

Muszę dodać, że stawiam pierwsze kroki w wirtualnym świecie. Zakładając tego bloga pragnę podzielić się swoimi umiejętnościami oraz - co dla mnie najważniejsze - liczę na wasze opinie i komentarze na temat prac. Za co z góry serdecznie dziękuję.

Na dobry początek przedstawiam wam moją słonicę Malinkę wykonaną prawie rok temu. Najpierw przygotowałam stelaż, wykorzystałam czesankę hiszpańską. Saldo strat 3 igły i palec we krwi - ale warto było!!!  Mam nadzieję, że przyniesie mi szczęście w rozkręcaniu mojego pierwszego w życiu bloga.

5 komentarzy: