filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 24 lipca 2011

Obrazy na ścianę...pierwsze próby...

Jako pierwszy obraz wykonałam "Wiosenny bukiet" na ciemnym filcowym podkładzie. Filcowłam na sucho. Jest to mój osobisty projekt. Starałam się aby każdy kwiat wyglądał inaczej, przez co bukiet wygląda bardzo wiosennie. Jestem z niego bardzo dumna, fajnie prezentuje się na ścianie.

2 komentarze:

  1. Kwiatki w szczególności te serduszka są niesamowite, ależ masz wyobrażnię, normalnie trochę zazdroszczę tego bajkowego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, sama nawet się dziwie, że mi tak wyszły, moje pierwsze eksperymenta z filcowaniem obrazków

    OdpowiedzUsuń