filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 24 lipca 2011

Obrazy cd...

Natchnienia szukałam dość długo i stało się. Mój pierwszy obraz "Kwiaty" filcowany na mokro. Zajęło mi to całą sobotę. Układałam, modyfikowałam. Frajda niesamowita. Uwielbiam pracować z czesanką. Wybór kolorów jest ogromny i często nie mogę się zdecydować na jeden. Na koniec mojej mokrej pracy "Kwiaty" lekko poprawiłam igiełką. Efekt mojej pracy przeszedł moje oczekiwania.

3 komentarze:

  1. Bardzo piękna praca i widać, że z filcem jesteś za pan brat. Jeżeli masz ochotę to dołącz do nas na forum Craftladies, sporo tam jest w dziale filcowania, a Ty mogłabyś jeszcze więcej tam wnieść, bo widzę, że czujesz ten temat rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie do was dołącze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam sobie Twojego bloga i wyczuwam w Twoich pracach to "coś".

    Ten obraz, obok wielkanocnego kogucika, podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń