filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 25 lipca 2011

Kurs wykonania kosmetyczki.

Mam nadzieję, że komuś przyda się mój króciutki kursik :-)

Krok 1.
do wykonania kosmetyczki z filcu potrzebne nam będą; kula styropianowa...
Krok 2.
czesanka - ja użyłam hiszpańskiej, kolory wg.gustu
Krok 3.
owiniętą kulę filcujemy ok 30 min, na zmianę ciepła, zimna woda z mydłem
Krok 4.
ściągamy filc z naszej styropianowej kuli, dalej filcujemy aż do takiego widocznego momentu
Krok 5.
potrzebny będzie suwak
Krok 6.
zamek mamy już wszyty

Krok 7.
gotowa kosmetyczka


5 komentarzy:

  1. rewelacyjny tutorial ! zrobiłam sobie zkładkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Może i mi w końcu uda się coś ufilcować na mokro! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób na kosmetyczkę! Na pewno go wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się do filcowania od kilku ładnych miesięcy , to znaczy mam ogromną ochotę spróbować . Tylko jakoś mi tak nie po drodze. Sposób na zrobienie kosmetyczki wydaje się być na tyle przystępny dla takiego laika jak ja ze byc może kiedyś .....

    OdpowiedzUsuń