filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 26 lipca 2011

Kurs wykonania bieżnika.

Przedstawiam Wam krótki kurs wykonania bieżnika. Fotorelacja bez opisywania. W moim przypadku była to pierwsza większa forma. Nieźle się natrudziłam (ręce,  plecy i nogi bolały strasznie)  ale dałam radę. Mocując się z jednym, w głowie obmyślałam już kolejne prace. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i u mnie się to sprawdziło. Mój przeuroczy bieżniczek doczekał się swojej prezentacji na moich urodzinach (18 - tych!!!). Cała Rodzinka podziwiała,  a ja uważałam, żeby się nie pobrudził hi,hi.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz